7 juni 2026

Vårens sista månadsmöte – onsdagen den 3 juni

Välkommen till vårens sista månadsmöte innan sommaruppehållet – onsdagen den 3 juni kl. 19:00

Kvällens tema blir något riktigt spännande för alla teknik- och radiointresserade.
Mats, SM6ONT, kommer att berätta om Meshtastic och Meshcore – vad det är, hur systemen fungerar och vilka möjligheter de erbjuder för kommunikation och experimenterande.

Det blir en kväll fylld av:
• Tekniksnack och erfarenheter
• Diskussioner om radio och kommunikation
• Trevligt umgänge med likasinnade

Självklart kommer vi också att prata om andra radio saker, projekt och idéer tillsammans underkvällen.

Fika finns att köpa som vanligt.

Ta gärna med vänner, bekanta och andra som är nyfikna på radio och modern kommunikation – alla är välkomna!

Vi hoppas på en trevlig och inspirerande avslutning innan sommaren.

73 de Christer / SM6NYJ